4027091402 |
Seminari d'inclusió infantil i primària |
2021-2022 |
Taller. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
20/10/2021 - 15/12/2021 (15 hores) de 17:30h a 19:00h |
|
CRP del Vallès Occidental II |
|
Alcoi, 57 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Dintre del marc de l’escola inclusiva es pretén acompanyar a tota la comunitat educativa en com organitzar les mesures i suports dels que disposa el centre, fent un enfoc integral dels recursos, entitats i professionals dels que disposem a la nostra ciutat i Servei Educatiu de Terrassa.
|
| |
Objectius |
. Proposar activitats a la comunitat educativa per avançar en la inclusió i promoure millores en els models de mesures i suports.
. Compartir objectius i criteris per desenvolupar mesures i suports inclusius en els centres i a la zona.
|
| |
Continguts |
Els temes a tractar en les píndoles formatives seran.
• Com podem acompanyar a l’aula al nostre alumnat amb altes capacitat.
• Fisioterapeutes EAP: l’atenció de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu vinculades a la discapacitat motriu.
• CREDA: la consciència fonològica: de la llengua oral a la llengua escrita
• APSAS: la conducta suïcida.
• Servei d'Atenció a la Diversitat Afectiva, Sexual i de Gènere.
|
| |
Observacions |
Donada la situació sanitària excepcional les sessions formatives es realitzaran exclusivament en format VIRTUAL.
|
| |
Formador/a |
Equip EAP
|
| |
Avaluació |
A cada sessió hauran d'enviar el formulari de valoració.
|
| |
Requisits de certificació |
Participació del 80% de les sessions i enviar el formulari de valoració de cada una d'elles.
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
20/10/2021 |
1730 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
03/11/2021 |
1730 |
1900 |
Sessió 3 |
dimecres |
17/11/2021 |
1730 |
1900 |
Sessió 4 |
dimecres |
01/12/2021 |
1730 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
15/12/2021 |
1730 |
1900 |
|
| |